Restaurant (des del 1956) prou conegut que es troba al carrer de Cristina 18, fent pràcticament cantonada amb el Rierot.[1] Es tracta d’ un establiment de menjars casolans prou variats. De fet el nom de L’ Harmonia Mataronesa [2] era també el d’ una coral popular que tenia la seva seu en aquest carrer de Cristina i molta gent del Rierot i d’ altres carrers de la zona n’ eren cantaires actius. [3]
Restaurants de la ciutat, relativament propers a l’ Harmonia i de similars característiques, serien El Barralet (Dom Magí 5), La Pentola (Pujol 27), Arcimboldo (Sant Francesc d’ Assís 17 i després a la Ronda Alfons Xè el Savi), Can Manel (Prat de la Riba 14), El Fanalet (Sant Cristòfor 15) i El Grao (Sant Cristòfor 18).
[2] Veure el capítol “L’ Harmonia”, del llibre “Cafès de Mataró”, escrit per Pilar González-Agàpito i publicat a Mataró l’ any 2020, per DC Plus. Pàgs. 57-65.
[3] Altres corals del Mataró d’ aquells temps foren La Antigua Fraternidad, la Nueva Constancia, La Palma, La Perla de l’ Havana o la Walkyria.