Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 1127   Referència 01126   Lloc CUCURELL, HORTA
Observacions
Descripció L’ Horta Cucurell quedava a la carretera de Barcelona, en una zona ara completament reconvertida en industrial i del sector terciari.
N’ era propietari Rafael Cucurell i Floriach i es va casaria amb Assumpció Bachs i Jubany (1900-1969). Fills seus eren Manuel, que es casaria amb Lluïsa Barrera; Francesca, amb Emili Campos (pares de Rafael i de Mª Assumpció) i Rafael, amb Hermínia Ramos Roman (filla de Francesc i de Josefa).
Rafael Cucurell i Floriach va morir el 1972, als 72 anys.

// Can Cucurell era també el nom d’ una casa de pagès que estava situada a la zona nord del Camí del Mig, a pocs metres del Torrent de la Gatassa, entre els Tarongers, Ca l’ Andarín i l’ Horta Morros.

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables