Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 1185   Referència 01184   Lloc DIAMANT, CAN
Observacions
Descripció Estava situada al davant mateix de l’ Ajuntament. En un principi hi havia una barberia, amb una coneguda especialitat: la de confeccionar perruques que es destinaven a diferents teatres de Barcelona, com el mateix Liceu.
Josep Mª Diamant -home molt actiu a la ciutat, ja que s’ encarregava per exemple del manteniment dels gegants i elaborava carrosses per a la cavalcada de Reis- donà una nova dimensió al negoci i venia tot tipus de material relacionat amb l’ any (figures de pessebre, disfresses de Carnestoltes, material per a les revetlles, elements de platja…). Més tard encara en “Pepito” Diamant vengué material esportiu, molt especialment dedicat a l’ esport marítim. N’ era un gran afeccionat.
La botiga tancà les seves portes l’ any 1989. [1]


[1] GONZÁLEZ-AGÀPITO, Pilar: “Riera amunt, Riera avall”. Mataró, 2015. Pàgs. 227-229.

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables