Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 1272   Referència 01271   Lloc EMISSARI SUBMARÍ, L’
Observacions
Descripció Després de diferents intents no reeixits, fins els anys vuitanta del segle XX no pogué entrar en funcionament. Es tracta d’ un col.lector que recull les aigües residuals de la ciutat –prèviament tractades- i que les aboca al mar a un indret proper a la Riera d’ Argentona.
En realitat l’ obra forma part de la xarxa de col.lectors inter-municipals promocionats pel denominat Consorci d’ Infraestructura Sanitària de la Província de Barcelona.
El projecte incorporà (1997) una estació depuradora a càrrec del Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya.[1]


[1] http://www.ccmaresme.es/memoria/99-03/45.htm

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables