Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 1915   Referència 01914   Lloc LLACUNA, LA
Observacions
Descripció Expressió que servia per a designar el paratge de localització geogràfica imprecisa, situat relativament al nucli urbà de Mataró, als segles XVI i XVII. Sembla que allà s’ hi situava el mas de nom Horta. [1]
Posats a especular podria referir-se a algun petit aiguamoll situat a les proximitats de la costa, que vindria a avalar el nom de la nostra comarca. Com és sabut la designació El Maresme indica l’ existència de zones d’ aigües tancades en diferents indrets.


[1] GIMÉNEZ I BLASCO, Joan: “Mataró en la Catalunya...”. Op. Cit. Pàg. 74.

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables