Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 205   Referència 00204   Lloc ART, TALLER D’
Observacions
Descripció Iniciat el 1980, estava situat al carrer de Gravina i va ser iniciat per Nona Boadas. Era obert a qualsevol iniciativa de caràcter educatiu en matèria de creativitat artística. Organitzaria cursos i oferiria les seves instal.lacions per al gaudi i desenvolupament de qualsevol disciplina relacionada amb el món de l’ art.
Existeixen diferents tallers artístics de tall o característiques similars, a la ciutat. A més del de Josep Novellas o de Pere M. Viada –ja desapareguts- podríem esmentar els de Pere Casanovas, Raúl Capitani, Manuel Contreras, Jaume Simón, Jordi Cuyàs, Yago Vilamañà, Santi Clavell, Xavier Ubach, Marc Prat, Marc Llacuna, Josep Mª Codina, Carlos Soriano, Ricard Jordà, Albert Alís, Antoni Lluís, Pol Codina... entre moltíssims altres. [1]


[1] Per consultar anunciants per categories, veure www.guiacapgrosdemataro.com

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables