Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 2289   Referència 02288   Lloc MERCADER, MATERIALS
Observacions
Descripció Especialment dedicada al ram de la construcció (guix, maons rajoles, paviments, sanitaris, revestiments…), es troba situada a la part alta de Mataró i s’ hi accedeix per la Carretera de Valldeix s/n. Point. P –com també se la coneix- té oficines al carrer Batista i Roca 18. Finalment cal dir que el seu nom més popular és Robert Mercader.
Empreses relacionades amb els materials de construcció a Mataró podrien ser Cerámicas Mataró (Major 51), Gres (Mèxic 65), Sto Ibérica (Via Sergia 32), Miguel Jiménez (Calella 36) Transcatalana de materiales S.L. (Mèxic 49)… entre moltes altres. [1]


[1] http://www.citiservi.es/tag/materiales-construccion-en-mataro

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables