Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 2373   Referència 02372   Lloc MOLÍ, REC DEL
Observacions
Descripció Denominació que adoptava el curs de les aigües pluvials provinents de la Riera de Cirera, una vegada ja superada la Rambla, i que coincidiria gairebé amb l’actual carrer de Lepanto, abans d’arribar al mar.
Des que es va construir el Desviament (1916), la majoria de les aigües que provenien del Veïnat de Cirera ja anaven a parar a la Riera de Sant Simó, amb la qual cosa es minorà substancialment el risc d’inundacions al centre de la ciutat.

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables