Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 2504   Referència 02503   Lloc NOÈ, JOIERIA
Observacions
Descripció També rellotgeria, es va instal.lar a la Riera 47, gairebé al davant de l’ Ajuntament. Antoni Noè i Cabot es va casar amb Maria Nadal i Fillat, filla d’ Agustí i de Josefa. Fills seus serien Antoni i Agustí. Antoni Noè i Cabot, va morir el 1994, als 82 anys.
Altres joieries-rellotgeries existents a Mataró, en aquests anys, a la zona centre, han estat les Trens, Saterra i Sorigué (a la Riera núms. 47, 26 i 14, respectivament); Ximenes (a la cantonada de la Baixada de Santa Anna amb el carrer de Barcelona) i Tous i Costa (al carrer de Barcelona 12 i 17, també respectivament), entre moltes altres. [1]


[1] Per consultar anunciants per categories, veure www.guiacapgrosdemataro.com

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables