Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 2531   Referència 02530   Lloc NOVEDADES ALEMANY
Observacions
Descripció Botiga del carrer Deu de Gener, núm. 1. El seu propietari, Jaume Alemany i Duñach després de la guerra, es trasllada a Puigcerdà i al carrer Major d’ aquella localitat funda la primera botiga dotant-la d’un disseny molt d’acord amb l’estil del moment. L’any 1959 obra botiga a la Plaça de Cuba de Mataró seguint les mateixes pautes i característiques de l’establiment de Puigcerdà dedicat a la venda d’articles de marroquineria.
En morir els propietaris del local els seus hereus no renovaren el contracte de lloguer i el comerç tancà les seves portes l’any 2005. Els Alemany, durant els mateixos anys, també tenien botiga al carrer de Barcelona, on avui encara continuen la seva activitat. [1]


[1] http://www.mataro.cat/web/portal/ca/campanya/OpenPuigiCadafalch/documents/48hOPEN_llibret.pdf
(Pàgs 16-17).

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables