Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 3011   Referčncia 03010   Lloc REGŔS, JOIERIA
Observacions
Descripció Estava situada al costat del Casino Matarončs, a la Riera. S’ inaugurŕ l’ any 1933 i n’ era propietari el Sr. Francesc Regŕs i Artigas, que havia aprčs l’ ofici d’ orfebre amb el joier Ramon Sunyer, un dels artistes més importants del Noucentisme. Al capdavant del negoci hi havia també la seva germana MŞ Carme.
La joieria tancŕ les seves portes l’ any 2004. Els darrers vint anys n’ era responsable la Sra. Rosa M. Regŕs, filla del fundador. [1]


[1] GONZÁLEZ-AGŔPITO, Pilar: “Riera amunt, Riera avall”, Mataró, 2015. Pŕgs. 99-102.

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables