Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 3408   Referčncia 03407   Lloc SOT DE L'HOSPITAL
Observacions
Descripció Paratge situat al nord del Veďnat de Cirera, a la zona de l’ actual Urbanització de Can Vilardell, a la part nord del terme municipal mataroní. Possiblement el nom fa referčncia a una finca que podria haver estat propietat de l’ Hospital de la ciutat.
El mot “sot” pot ser equivalent a “petita vall” i segons concrecions de mapes antics, el Sot de l’ Hospital correspondria a l’ espai relativament baix que queda entre les cases de Can Vinardell Nou i de Can Vinardell Vell, on neix la Riera de Cirera.

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables