Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Noms de Llocs

Detall del Lloc

Enrere Núm. <
Anterior
> Núm.
Següent
Id / Núm. 897   Referència 00896   Lloc CETEMMSA
Observacions
Descripció És un centre de serveis d' R + D que té com a objectiu Certificado y homologado por la Administración Pública, su objetivo es mejorar la competitividad de las empresas y ayudarlas mediante la innovación en producto y en proceso.millorar la competitivitat de les empreses i ajudar-les mitjançant la innovació en producte i en procés.Centra su actividad en el ámbito de la investigación y el desarrollo de materiales y dispositivos inteligentes- Smart Materials y Smart Objects- con capacidad para aportar nuevas utilidades a un amplio rango de sectores económicos. Centra la seva activitat en l'àmbit de la investigació i el desenvolupament de materials i dispositius intel.ligents- Smart Materials i Smart Objects- amb capacitat per aportar noves utilitats a un ampli rang de sectors econòmics.
CETEMMSA realiza investigación aplicada de materiales y dispositivos inteligentes a través de sistemas y tecnologías de deposición, impresión, laminación y tratamiento de superficies.CETEMMSA realitza investigació aplicada de materials i dispositius intel.ligents a través de sistemes i tecnologies de deposició, impressió, laminació i tractament de superfícies. Las capacidades del equipo investigador se reparten en un amplio abanico científico y tecnológico multidisciplinar de especialidades: Química, Electrónica, Telecomunicación, Física, Ingeniería Industrial e Ingeniería Textil.Los resultados de su investigación aplicada son la base de proyectos conjuntos con empresas para la innovación y el desarrollo experimental de productos inteligentes- Smart Objects .Els resultats de la seva investigació aplicada són la base de projectes conjunts amb empreses per a la innovació i el desenvolupament experimental de productes intel.ligents- Smart Objects.
L’ empresa, amb seu a la cantonada dels carrers Thos i Codina i Cooperativa té avui el seu àmbit de realització dins el Tecno Campus i està integrada a Eurecat, per unir esforços, coneixements i experiència i formar el centre tecnològic més gran de Catalunya. [1]


[1] http://translate.google.es/translate?hl=casl=esu=http://www.actec.cat/centros-tecnologicos/asociados/cetemmsa-centro-tecnologico_c8.htmlprev=/search%3Fq%3Dcetemmsa%26biw%3D1280%26bih%3D899

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables