Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Biblioteca

Torna a la pàgina anterior

Referència1964
Loc-MatèriaTcat
Autor/aPedrolo, Manuel de / Bonet, Blai / Folch i Camarasa / Arquimbau, Rosa Maria
TítolCruma / Parasceve / Una Crosta / L'inconvenient de dir-se Martines / [Premi Joan Santamaria 1957]
Gènere
Edició
Lloc d'edicióBarcelona
EditorialEditorial Nereida
Any1957
Col·leccióBiblioteca Gresol, 029 (Extraordinari)
Traductor/a
Curador/a
Prologuista
Compositor/a
Il·lustrador/a
ISBN
ProcedènciaCasal
Descripció física17 cm: 107 p
Notes
PortadaPremi Joan Santamaria / 1957 / Cruma / Manuel de Pedrolo / Parasceve / Blai Bonet / Una crosta / Ramon Folch i Camarasa / L'inconvenient de dir-se Martines / Rosa Maria Arquimbau / Editorial Nereida [Aquesta comèdia va ésser estrenada el dia 5 de juliol de 1957 en el Teatre CAPSA de Barcelona] (Cruma) / [Aquest drama va ésser estrenat el dia 24 d'octubre de 1957 en el Teatre CAPSA de Barcelona] (Parasceve) / [Aquesta comèdia va ésser estrenada el dia 23 de novembre de 1957 en la Sala d'Actes del Cercle Artístic de Sant Lluc de Barcelona] (Una crosta) /
Estrena1957/07/05 // Barcelona // Teatre CAPSA (Cruma) /// 1957/10/24 // Barcelona // Teatre CAPSA ( Parasceve) /// 1957/11/23 / Barcelona // Centre Artístic Sant Lluc (Una Crosta)
Mataró0
Signatura

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables