Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Biblioteca

Torna a la pàgina anterior

Referència3777
Loc-MatèriaTcat
Autor/aFolch i Torres, Josep M.
TítolL'hora heroica / Flor del Paradís / De jardí a jardí / Reiet
GènereComèdia / Quadre escènic
Edició
Lloc d'edicióBarcelona
EditorialLlibreria Bonavia
Any1934
Col·leccióLa Escena Catalana. 2a època, 401
Traductor/a
Curador/a
Prologuista
Compositor/a
Il·lustrador/a
ISBN
ProcedènciaCasal l'Aliança
Descripció física26 cm; 5 /7 /4 /3 p
NotesCol·lecció enquadernada en volums. Un altre exemplar dins el corresponent arxivador de la col·lecció
PortadaJosep M.ª Folch i Torres / L'hora heroica / Comèdia en dos actes per a noies / (Extractada d'una comèdia del mateix autor) // Josep M.ª Folch i Torres / Flor del Paradís / Escenes de la vida i mort de Sant Lluís Gonçaga / Aquesta obra s'estrenà al Teatre Principal de Terrassa la vetlla del dia 26 de juny de 1927 // Josep M.ª Folch i Torres / De jardí en jardí / Comedieta en un acte / Representada al teatre de Can Folch, de Plegamans, el dia 16 d'agost del 1930 // Josep M.ª Folch i Torres / Reiet / Quadret escènic
Estrena1927/06/26 // Terrassa // Teatre Principal (Flor del Paradís) /// 1930/08/16 // Palau de Plegamans // Teatre de Can Folch (De jardí a jardí)
Mataró0
Signatura

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables