Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Nota: Si llegiu aquest missatge és perquè no podeu visualitzar els arxius CSS vinculats a la pàgina o perquè utilitzeu un navegador que no compleix els estàndards.

Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró

Biblioteca

Torna a la pàgina anterior

Referència4164
Loc-MatèriaTcast
Autor/aÁlvarez Quintero, Serafín / Álvarez Quintero, Joaquín
TítolLas de Caín
GènereComèdia
Edició
Lloc d'edicióMadrid
EditorialBiblioteca Teatral
Any1908
Col·leccióBiblioteca Teatral, Año VII, 114
Traductor/a
Curador/a
Prologuista
Compositor/a
Il·lustrador/a
ISBN
Procedència
Descripció física16,5 cm; 78 p
Notes2 exemplars
PortadaBiblioteca Teatral / Director: Benjamín Bentura / Año VII / Número 114 / Las de Cain / Comedia en tres actos / Original de / Serafin y Joaquin Alvarez Quintero / Estrenada el día 3 de octubre de 1908 en los Teatros de la Comedia, de Madrid; Eldorado, de Barcelona; San Fernando, de Sevilla y Rosalía de Castro, de Vigo.
Estrena1908/10/03 // Madrid // Teatro de la Comedia 1908/10/03 // Barcelona // Teatro Eldorado 1908/10/03 // Sevilla // Teatro San Fernando 1908/10/03 // Vigo // Teatro Rosalía de Castro
Mataró0
Signatura

Enrere

 © 2006  Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró  •  Fet amb Xhtml i Css  •  Polítiques de privacitat i cookies
Advertiment: Els resultats d'una traducció automàtica no són mai completament fiables